[SEZONA] OSVRT NA “PANDEMIJSKU” SEZONU 2020/2021

10 svi

Kako je već svima znano ova natjecateljska sezona 2020/2021 prekinuta je odlukom Stožera Civilne zaštite krajem 11. mjeseca. Natjecanje su mogle nastaviti isključivo seniorske ekipe 1. i 2. ranga natjecanja te juniorske ekipe 1. ranga natjecanja. Nažalost, za naš klub to je značilo da sve ekipe osim generacije U-17 prekidaju kako s natjecanjem tako i s treninzima.
Kako je zabrana prisutnosti gledatelja na utakmicama bila na snazi od samog početka sezone. u klubu smo osigurali opremu te smo prenosili sve utakmice (domaće i gostujuće) u live-streamu na službenom Youtube kanalu. Navedeni prijenos utakmica svih kategorija mislimo nastaviti i nakon popuštanja mjera u sljedećoj sezoni ukoliko ćemo biti u mogućnosti raditi prijenos na nekoliko mjesta.

SENIORI

Ekipa seniora ove sezone nastupila je u višem rangu natjecanja u odnosu na prethodnu zahvaljujući pravovremenoj reakciji Uprave kluba prema HRS-u o čemu smo već pisali ranije. U tom višem rangu natjecanja u 2.HRL-Sjever odigrali smo samo 5 utakmica do prekida te se nalazimo na 8. mjestu od 14 ekipa. Ostvarili smo polovičan uspjeh uz 2 pobjede (Varaždin 1930-2 i Ilova), 1 neodlučan (ZG Dubrava) i 2 poraza (Rugvica i Ludbreg). Uz navedenih 5 utakmica 2.HRL-Sjever odigrali smo i utakmicu Hrvatskog rukometnog KUP-a protiv prvoligaša MRK Čakovca gdje smo bili poraženi 33-27.
Ekipa seniora sastavljena je od vrlo mladih igrača (prosjek starosti 21 godina) koji su svi bili polaznici naše Škole rukometa. Ukoliko im dodamo i nekoliko kadeta-U17 koji su kroz proteklu sezonu nastupali također i za seniore onda je taj prosjek i niži (skoro 19 godina). U odigranim utakmicama vidjeli smo da nam u određenim trenucima nedostaje iskustva iako smo veći dio utakmica bili kvalitetan protivnik na terenu. Povratak u ZG Dubravi iz rezultatskog minusa od 6 pogodaka u prvom poluvremenu do neodlučenog ishoda na kraju utakmice veseli jer nam potvrđuje da gradimo karakter naše mlade ekipe i da napredujemo.
U očekivanju sljedeće sezone i početka priprema čekamo popuštanje mjera kako bi što prije krenuli s treninzima.

KADETI U-17 (2003. godište i mlađi)

Dječaci rođeni 2003. godine i mlađi nastupili su u novom formatu kadetske lige. Osim promjene regija gdje se igrala Regija 5 (Sjever) umjesto jedinstvene lige došlo je i do promjene godišta te se igralo u navedenom godištu umjesto u 2004. i mlađi koje će se igrati sljedeće sezone zbog novih Propozicija natjecanja i redovnog pomaka vodećeg godišta.
Ovo je jedina kategorija u kojoj smo imali pravo nastupati i u kojoj smo odigrali kompletnu sezonu 2020/2021. Ekipa je sezonu završila na 6. mjestu uz omjer od 10 pobjeda i 10 poraza. Kad se osvrnemo na završenu sezonu ostaje žal za nekim utakmicama gdje smo bili jako blizu ali nismo uspjeli uzeti bodove kao i za nekima koje su se morale pobijediti. Kako se radilo o novoformiranom natjecanju u prednosti su bile ekipe koje su imale više igrača 2003. godišta. Od naša 4 igrača navedenog godišta samo su 2 bila redovna u sezoni. Bilo je tu svega, odličnih utakmica ali i razočaravajućih. Uglavnom potencijal imamo i sljedeće godine kada će se nastupati u 2004. godištu i mlađem očekujemo bolji plasman od ovogodišnjeg. Raduje i činjenica da uredno 2-3 kadeta nastupaju u seniorskim utakmicama uz pristojnu minutažu.

MLAĐI KADETI U-15 (2005. godište i mlađi)
DJEČACI “A” U-13 (2007. godište i mlađi)
DJEČACI “B” U-11 (2009. godište i mlađi)
MINIĆI U-9 (2011. godište i mlađi)

Mlađi kadeti, kategorija U-15 uspjeli su do prekida natjecanja odigrati samo dvije utakmice. Igrali su u Bjelovaru s ekipama Bjelovara i Daruvara te su nažalost obje izgubili. To su bile i jedine utakmice koje su se u cijeloj ligi odigrale.

Dječaci A i B nastupili su sa po dvije ekipe u natjecanju. Ekipe U-13 odigrale su samo utakmice s ekipama Bjelovara dok su ekipe U-11 odigrale po utakmicu s ekipom Daruvara kao i međusobnu utakmicu. I ovdje su to u obje lige praktički jedine odigrane utakmice u cijeloj regiji.

Zabrana natjecanja donijela je i zabranu treninga za sve navedene ekipe. Dobrodošlo jednomjesečno popuštanje mjera u ožujku iskoristili smo odmah za treninge. S dolaskom ljepšeg i toplijeg vremena u svibnju organizirali smo pak treninge i na otvorenom jer se trenutno u dvorane još uvijek ne smije.

ŠKOLA RUKOMETA – UPISI

S dolaskom pandemije nismo bili u mogućnosti organizirati redovne upise u Školu rukometa u 2020. godini. Popuštanje mjera u ožujku ove godine smo iskoristili za navedeno i veseli nas činjenica o upisu novih 20-tak dječaka u našu Školu rukometa. Najveći dio njih je 2010/2011/2012 godišta te ih pozdravljamo ovim putem. Ponosni smo da unatoč postroženim mjerama u travnju i manjem intenzitetu treninga nemamo odustajanja novih članova. U očekivanju popuštanja mjera jedva čekamo da krenemo s pravim treninzima u (novim) dvoranama, a upisi u Školu rukometa još uvijek traju. Uveli smo i neke novosti i pravila u Školu rukometa s ciljem unaprjeđenja kvalitete rada koje ćemo u potpunosti primijeniti kad krenemo u normalu.

OSTALO

Unatoč pandemiji i manjem broju utakmica i treninga ova godina je bila poprilično dinamična. Nakon godinu dana beskućništva uspjeli smo useliti u nove klupske prostorije. Primili smo priznanje Rukometnog saveza Koprivničko-križevačke županije za postignuća u sportu, plasman u 2.HRL-Sjever. U studenome smo tradicionalno obilježili MOVEMBER dok smo se u prosincu organizirali kako bi pomogli našim sportskim prijateljima i njihovim obiteljima iz Petrinje koje je pogodio razoran potres. Uz suradnju RK Petrinje pomogli smo dvjema obiteljima u konkretnom obliku prema stvarnim potrebama s terena. U prvom slučaju smo osigurali kao klub hladnjak i štednjak za obitelj Matanović dok smo u drugom slučaju bili samo posrednik u isporuci pomoći (inox dimnjak i zaliha peleta) za koju su zaslužni naši članovi i prijatelji kluba a koja je isporučena obitelji Brebrić. Kad smo kod humanitarnih akcija naši kadeti su na utakmici u Marofu obilježili Svjetski dan osoba sa sindromom Down noseći različite čarape. Unatoč pandemiji redovito smo svaki mjesec podržavali akcije dobrovoljnog davanja krvi.
U protekloj sezoni nažalost napustili su nas Zlatko Saračević, trener RK Podravke Vegete i ikona hrvatskog i svjetskog rukometa. Također napustio nas je Branko Premec-GINO koji je bio jedan od igrača našeg kluba u ranim 70-tima kao i Vinko Zember istaknuti koprivnički sportski i prosvjetni djelatnik, jedan od začetnika muškog i ženskog rukometa u Koprivnici.
Pred kraj sezone dobili smo potvrdu o prihvaćanju našeg projekta razvoja lokalnog sporta na natječaju kod Ministarstva turizma i sporta te uskoro očekujemo i potpisivanje Ugovora o financiranju istoga.

Na kraju poručujemo svima, budite zdravi, ostanite odgovorni i samo jakoooo….
Vidimo se u dvorani…